Superdag

Halloj! Har haft fullt upp idag så det har inte blivit något bloggande. Ska nog börja mobilblogga tror jag, det är ju smidigt och bra. Men iallafall har det varit en toppendag! Vänner, shopping, fika och mycket skratt. Det gillar vi! Men nu ligger jag här i sängen och lyssnar på musik och tänker lite.

Jag och P (en kompis) idag:

P: Dom här skorna var väl ändå snygga!
Jag: Ja men om jag har dom så blir jag ju en och nittio!
P: Oj, ja kanske inte..
Jag: Men jag gillar att vara lång faktist.
P: Ja, du skulle bli modell! Du är smal, snygg och lång!
Jag: ...?
P: Vadå??
Jag: Det är typ min högsta dröm!
P: Men vafan, satsa på det hörru!!

Haha jaa, hoppas hon har rätt..


Förresten! Jag har gått ner 1kg!

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

God fortsättning, kika gärna förbi min blogg och skriv vad du tycker:) Om du gillar den så är det bara att klicka på den blåa knappen på bloggen så får du följa den helt gratis:D Blir så glad för varje kommentar!<3

Tack i förhand

Kram Denise

2010-01-04 @ 22:21:55
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej läs om anorexi i min blogg framöver;)



vad tycker du föresten att min blogg ska handla mest om? förslag finns i blogggen

2010-01-05 @ 00:35:02
URL: http://haiwanmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0