Kläder

Då jag är som gladast är när jag har fått ett paket hem i brevlådan med saker jag har beställt. Eller när man kommen hem efter en shopping-dag och man har köpt massa fina saker och kläder. Det är det bästa som finns! Jag känner mig alltid så otroligt glad då. Och det är bäst nu efter ju och framåt för då har jag alltid mest pengar att göra av med. Nästan alla pengar går åt till kläder nu för tiden för mig, kanske lite onödigt. Men det bästa jag vet är att ha på sig ett nytt plagg och känna sig fin och bekväm i det. Om jag har gamla kläder på mig så känner jag mig bara skabbig och tråkig.

Nu kom jag på en sak!!! Mitt paket kan inte komma idag för det är en röd dag! Fan också..

Bara för det ska jag beställa en jättefin randig kofta som jag hittade igår!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja hehe samma här. Älskar att få nya saker som man är så nöjd över! Jätte fin kofta också<3

2010-01-07 @ 18:21:12
URL: http://mcrfv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0