Dagdröm

Mitt liv är så tråkigt känner jag just nu.. Det händer lixom inget! Det har inte hänt mycket för mig sedan jag började på högstadiet. Visst, för vännerna runt omkring mig och då har jag stöttat och hjälpt dem. Men jag är så otroligt uttråkad. Jag dagdrömmer, hela tiden, varje dag. Det kan vara om olika saker, intressanta saker och saker jag vill ska hända mig i framtiden eller nu genast. Ibland har det varit om att hitta kärleken, ibland om att flytta till ett annat land och hur det skulle bli i skolan där, ibland har det varit om att jag kom på något för att rädda världen. Haha! Men det funkar! Det får mig på bättre humör. Iallafall tills jag kommer på att det inte är på riktigt...

Brukar ni dagdrömma? Isåfall, om vadå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0