2009

Har dina betyg sänkts sen förra året? Nej, höjts i några :)
Har du varit borta från  skolan mer än vanligt det här året? hm.. ja, i slutet..
Något du ångrar? Att jag inte gjorde något åt det jag såg..
Datum jag aldrig glömmer? 18e november
haft någon kille/tjej det här året? Nej
jobbigaste som hänt? vill jag inte skriva här...
Har någon som du stått nära dött? Nej :)
Har du vart riktigt arg på nån? Ja
skulle du göra något annurlunda? Absolut!
utomlands? Danmark :P
har du vart kär i år? Ja
har du blivit så full att du glömt var du var? Nej
känner du någon som blivit gravid i år? Nepps
Ett ord för 2009: Händelserikt! Verkligen..

Bara för att jag har tråkigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0