Tankar i klassrummet

...Jag har tänkt lite, eller inte lite mycket. Jag tänker jämt. Och jag har kommit fram till att jag har lite annorlunda tankar än de omkring mig.
För några veckor sedan i skolan läste vi om andra världskriget. Vi pratade om hur Hitler delade in människor i olika raser. Och att en ras skulle styra över de andra. Det är så fruktansvärt!-Säger de flästa, och det sa alla i klassen också. Medans alla babblade på om det så satt jag där på min plats och tänkte för mig själv och kom fram till en sak: Jag tyckte tvärtimot alla andra i klassrummet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj.. inte för att idiotförklara eller så men folk med sådana åsikter är till 99,9 % bara väldigt okunniga. hoppas du kommer till insikt snart iallafall!

2010-01-02 @ 04:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0