Svar

Fick en komentar angående inlägget "egoistiskt":

Är det inte dumt att inte äta när man har tillgång till mat? tror du barnen i Afrika tycker att vi ska svälta oss för att dom inte får någon mat,, nee det tror inte jag! ät människa. men ät lagom och nyttigt.

Svar; Självklart tycker jag att vi ska äta! Det är inte så jag menar. Det jag menar är att man inte ska gå och klaga på att man är hungrig fast man åt för någon timma sen, det tycker jag är ganska egoistiskt. Jag tycker också det är egoistiskt att bara proppa i sig mat och bli jättefet. Men jag säger igen; jag tycker att vi ska äta! Lagom mycket.

Kommentarer
Postat av: Anina & Ellen

ifall man skirver fel 5 ist för 2 borde hon ha väldig darriga händer det är som om jag skulle skriva kissie så här gissie .. ? jag tror nt man gör d..

2009-12-29 @ 15:40:10
URL: http://ellenanina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu blir jag riktigt jävla förbannad på dig!

Du gnäller på att du är så jävla fet hela tiden!

Jag är 13 år väger 35 kg och är 156cm lång!

jag svälter mig inte hur mycke jag en äter går jag inte upp i vikt och det är inte anerocia ingen sjukdom de är bara så jag kan inte ändra på det så du ska va tacksam för att du kan ändra på de om du är så jävla tjock.

jag vill inte vara small och det är inte mitt fel jag skullegöra precis vad som helst för att se ut som du.

Jag har lärt mmig att apceptera mig ja jag är skit small men so det är som ett skall vem bryr sig igentligen?

Visst har man fått höra elaka komentarer men dom som säger de har oxå nåt fel dom kanske har små bröst så dom går runt med en C-kupa.

2009-12-29 @ 21:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0