Sminktankar

Jag har funderat på en sak. Många säger ju att man är vackrare utan smink. Men faktum är att det är ju inte sant! Med smink så blir ju faktiskt de flästa vackrare. Visst, man behöver ju inte använda mängder, det gör inte jag. Bara lite smått sådär så det fixar till sig lite. Man kan ju ändå ha kvar sin "naturliga vackerhet" då lixom. Men jag ska ju faktiskt inte säga att det är fel att inte ha smink för det är det ju absolut inte. Vissa kanske inte känner sig bekväm i det eller så har man helt enkelt inte råd. Jag skulle gärna köpa dyrare smink men jag är inte gjord av pengar själv. Vänta bara till jag blir modell och tjänar pengar! Haha, nej jag skoja bara. Man kan ju alltid drömma.

Där vill jag gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0