Nyårslöften

Hejhopp! Godmorgon på er allihopa. Idag är det nyårsafton och det blir mindre kul... Inget bestämmt i år så det bli bara vara hemma mad familjen.
Jag har aldrig haft några nyårslöften förut men det tänkte jag börja med i år... Eller ja, nästa år då.

  • Inte hänga upp mitt liv för mycket på vikten, äta nyttigt bara.
  • Söka till någon modelltävling eller liknande.
  • Inte äta godis

Det får räcka med dem, kommer ju ha fullt upp haha! Och det där godislöftet har jag hört att många kör på men jaja vi får ju se hur det går för mig...

Och juste! Tänkte tacka er för alla fina kommentarer ni ger! Jag blir verkligen glad av det! Sen har jag ju fått en del negativa också men jag har ju sagt att ni ska säga vad ni tycker och då får ni det också. Jag försöker och förklara vad jag menar så bra jag kan. Så är det något du reagerar på, fråga!

Jahapp, det var det. Nu blir det kolla på Gossip girl igen. Det är faktist kul att kika på gamla avsnitt ibland.


Kommentarer
Postat av: J

Den där första punkten tyckte jag var riktigt bra, skulle också vilja satsa på det :)

2010-01-02 @ 19:50:03
URL: http://fyrtiofemkg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0