God morgon!

Nu har jag käkat frulle och gjort i ordning mig. Ska snart dra ner till stan med en kompis, me like mellandagsrea! Och så är det ju snö också och det gillar jag. Typ, MYCKET! Kommer knappt ihåg när det var så här mycket snö senast, när jag var liten någon gång.... Shit, nu fick jag typ värsta flashback! Jaja, det ska vi inte gå in närmare på tror jag. Men som ni kanske har förstått så är jag ganska glad idag, gött med jullov och allt. Slippa skolan! Jag kan säga att denna terminen har varit den värsta någonsin, usch och fy..

Men nu ska jag inte förstöra mitt humör med att tänka på det.
Var glada!
...Säger dom inte så i typ något gammalt barnprogramm??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0