Ett till svar

Fick en annan kommentar: 
Nu blir jag riktigt jävla förbannad på dig!
Du gnäller på att du är så jävla fet hela tiden!
Jag är 13 år väger 35 kg och är 156cm lång!
jag svälter mig inte hur mycke jag en äter går jag inte upp i vikt och det är inte anerocia ingen sjukdom de är bara så jag kan inte ändra på det så du ska va tacksam för att du kan ändra på de om du är så jävla tjock.
jag vill inte vara small och det är inte mitt fel jag skullegöra precis vad som helst för att se ut som du.
Jag har lärt mmig att apceptera mig ja jag är skit small men so det är som ett skall vem bryr sig igentligen?
Visst har man fått höra elaka komentarer men dom som säger de har oxå nåt fel dom kanske har små bröst så dom går runt med en C-kupa.


Svar; Vissa har en smal kroppsform och vissa har större, det accepterar jag! Jag har en smal kroppsform men känner att jag har gått upp det senaste året och fått mer hull på kroppen. Jag är nu 15 år och väger 65kg och är 182 cm lång, för ca. en månad sedan vägde jag 70kg. Jag säger inte att detta är mycket! Absolut inte för min längd. Men jag vet att jag inte skulle ta skada av att väga lite mindre om man säger så. Och jag är glad över att jag kan styra min kropp och ändra på den hur jag vill. Även om jag bara äter lite mindre i en vecka (t.ex. hoppar över sötsaker och äter mycket frukt och grönt), så går jag ner i vikt. Men jag är så sjukt trött på mig själv att jag äter så mycket, för det gör jag verkligen. Och visst bryr sig folk inte så mycket om man väger 10kg mer eller mindre eller är lite smalare. Men dels så känner jag mig nöjdare och mer till freds med mig själv då. Och så satsar jag på modellyrket, och då är de väldigt smala och det är ett måste för att provstorlekarna är väldigt små. Ne nu ska jag inte babbla på mer, säger bara att: jag respekterar att man har olika kroppsform. Men jag vet att jag kan ändra på min kropp och då tänker jag göra det.

Kommentarer
Postat av: Anina & Ellen

Hahah, så óm det inte spelar så mke roll 0.3 då kan den väll lika gärna vara 11.9 KISSIE HAR KÖPT EN KAMERA SOM ÄR 11.9 mpix!!

2009-12-30 @ 09:15:24
URL: http://ellenanina.blogg.se/
Postat av: Ayla Catpaw

"Hur mycket som helst"? Hatar sådana personer. Handlar bara om kalorier. Visst om personen behöver väldigt mycket kalorier per dag (men HALLÅ, 13?! Kroppen växer ju som ett jävla cp då och kräver skitmycket energi), men det är bara att börja tänka på det. Om en person håller vikten med sina vanliga matvanor och vill gå upp så handlar det ju bara om tillökning.

Visst, krävs ju lite arbete och att man tänker till över vad man äter vilket ju givetvis kan vara ansträngande, men helst vill man ju inte helt automatiskt gå upp i vikt utan att ANSTRÄNGA sig haha.

Och what the fuck skriver hon... "EEH jag kan inte ändra på det!!! SKRIIIIK fuck youuuu DU KAN IALLAFALL HA ANOREXIA FÖR DU KAN GÅ UPP I VIKT FÖR ATT SEDAN GÅ NER I VIKT IGEN FY FAAAAN FÖR DIG TÄNK PÅ MIG LIKSOM JAG ÄR 13 ÅR GAMMAL OCH HUR MYCKET JAG ÄN FÖRSÖKER SÅ GÅR JAG INTE UPP I VIKT, JAG ÅT LIKSOM GODIS OCH DRACK COCA COLA VARJE DAG FÖRRA VECKAN (och tänkte inte alls på att jag inte åt lika mycket middag efteråt, att man inte går upp i vikt av onyttig mat i sig utan av ett förhöjt kaloriintag, och att coca cola innehåller mindre kalorier än mjölk haha) OCH OCH OCH FOLK SOM SÄGER HAR TYP FEL PÅ BRÖSTEN OCH KÖPER FÖR STORA BEHÅAR ALLTSÅ GUUUDDD"... haha, alltså what?

Märks verkligen att personen är 13... eventuellt förståndshandikappad men höhö.



Skrattretande haha. Fattar inte vad hon ville få ut av meddelandet heller.

Att hon är smal ofrivilligt och att du ska vara tacksam för att du kan bli smal frivilligt?

Men hon ville väl gå upp i vikt?

Eller vill hon gå upp i vikt, för att sedan kunna GÅ NER i vikt? Vilket fantastiskt livsmål.

Vadå, avundsjuk på när klasskamraterna klagar på lite hull på magen? Eller... Whaaaaat? XDD

2010-01-03 @ 14:14:13
URL: http://ayla.blogg.se/
Postat av: Anonym

182 cm och 15 år? Oj shit :) Hur känns det och vara så lång? Själv är jag 175 och hade asmycket komplex för min längd i din ålder. Hoppas du inte har det eftersom det är sjukt snygg och va lång :)

2010-01-03 @ 15:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0