Egen åsikt

Vet ni vad jag älskar? Folk som har en egen åsikt och inte bara följer strömmen. Man behöver självklart inte dela med sig om vad man tycker, det gör inte jag ibland(förutom här då). Jag tycker bara man ska ha koll på vart man står och vad man själv tycker är rätt/fel. Det verkar kanske som om jag har ganska mycket åsikter om saker och ting men jag kan säga att så är det inte alls, jag ändrar mig jämt och är en person som har enormt svårt att bestämma sig. Men det är okej när man är tonåring i dagens Sverige tycker jag. Jag är 15 år och det är inte alltid så lätt att veta vad man gör och vad man vill!

...Okej, nu slutade jag denna text helt annorlunda än jag började den. Men jaja, som ni ser så ändrar jag mig hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0