Äckligt!

Vet ni varför jag så sällan går på bio?
Jo, därför att alltid när ens komis ska köpa massa godis då så blir man ju så jädra läskad att man måste köpa lite själv. Dum som man e, så hände detta igen!
Känner mig asfet nu. Och såklart så har man föräldrar som alltid ser till att man äter ordenkligt. Vet ni vad mamma gör just nu? Precis, lagar mat... Jag kommer ju bli fet som en gris. Nu längtar jag tillochmed nästan till skolan börjar så att man bara kan äta middag och hoppa över resten. Jag älskar julen egentligen, men när det kommer till mat och godis... Äckligt är det rent ut sagt!
När man äntligen har lyckats gå ner fem kilo, ja då kommer julen! Så nu har jag gått upp ett igen! Jag blir så trött på mig själv...


Så skulle man se ut.


Kommentarer
Postat av: a.j

hon är sjukt snygg!

2009-12-27 @ 21:44:59
URL: http://redrebel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0